Online Peer Feedback Between Colombian and New Zealand FL Beginners (2015) ARTICULO Tolosa, Constanza Ordóñez Ordóñez, Claudia Lucía Alfonso Quitián, Tania Cristina Profile. Issues in Teachers' Professional Development Vol. 17 Núm. 1 Pág. 73-86

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Online peer-tutoring
Online peer-tutoring Vol. 26 Núm. 2 Pág. 12-31
2019 HOW
Herrera Bohórquez, Luis Ignacio Largo, José David Viáfara González, John Jairo
Aprendizaje, comunicación e innovación en la formación de maestros de lenguas en Colombia
Aprendizaje, comunicación e innovación en la formación de maestros de lenguas en Colombia Núm. 75 Pág. 187-214 ARTICULO
2018 Revista colombiana de educación
Ordóñez Ordóñez, Claudia Lucía
Language Learning Shifts and Attitudes Towards Language Learning in an Online Tandem Program for Beginner Writers
Language Learning Shifts and Attitudes Towards Language Learning in an Online Tandem Program for Beginner Writers Vol. 19 Núm. 1 Pág. 105-118 ARTICULO
2017 Profile
Tolosa, Constanza Ordóñez Ordóñez, Claudia Lucía Guevara, Diana Carolina
Peer-Tutoring to Foster Spoken Fluency in Computer-Mediated Tasks
Peer-Tutoring to Foster Spoken Fluency in Computer-Mediated Tasks Vol. 10 Núm. 2 Pág. 271-296
2017 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Marenco Dominguez, Jose Miguel

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024