Online Peer Feedback Between Colombian and New Zealand FL Beginners (2015) ARTICULO Tolosa, Constanza Ordóñez Ordóñez, Claudia Lucía Alfonso Quitián, Tania Cristina Profile. Issues in Teachers' Professional Development Vol. 17 Núm. 1 Pág. 73-86
- Número de citas: 4 (50.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 3
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Online peer-tutoring Vol. 26 Núm. 2 Pág. 12-31 | 2019 | HOW |
Herrera Bohórquez, Luis Ignacio
Largo, José David
Viáfara González, John Jairo
|
Aprendizaje, comunicación e innovación en la formación de maestros de lenguas en Colombia Núm. 75 Pág. 187-214 ARTICULO | 2018 | Revista colombiana de educación |
Ordóñez Ordóñez, Claudia Lucía
|
Language Learning Shifts and Attitudes Towards Language Learning in an Online Tandem Program for Beginner Writers Vol. 19 Núm. 1 Pág. 105-118 ARTICULO | 2017 | Profile |
Tolosa, Constanza
Ordóñez Ordóñez, Claudia Lucía
Guevara, Diana Carolina
|
Peer-Tutoring to Foster Spoken Fluency in Computer-Mediated Tasks Vol. 10 Núm. 2 Pág. 271-296 | 2017 | Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning |
Marenco Dominguez, Jose Miguel
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024