Language-Building Activities and Variations in Interaction With Mixed-Ability ESL University Learners in a Content-Based Course (2014) ARTICULO Serna Dimas, Héctor Manuel Ruiz Castellanos, Erika Johana HOW Vol. 21 Núm. 1 Pág. 103-121
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Framing English as a Medium of Instruction Within the Iberian-American Spanish-Speaking Education Contexts Vol. 24 Núm. 1 Pág. 211-225 | 2022 | Profile |
Escobar Alméciga, Wilder Yesid
|
Bringing Interactional Identities into the Study of Classroom Interaction in ELT Education Núm. 20 Pág. 135-153 | 2020 | Gist |
Lucero Babativa, Edgar
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024