Mentor Texts and the Coding of Academic Writing Structures (2014) ARTICULO Escobar Alméciga, Wilder Yesid Evans, Reid HOW Vol. 21 Núm. 2 Pág. 94-111
- Número de citas: 5 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas LINGUISTICA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Using videos with sociocultural content to improve the EFL writing among 10th graders Vol. 5 Núm. 9 Pág. 26-38 | 2022 | Revista Científica del Amazonas |
Valderrama Espitia, Johan Andres
Guarnizo Madrigal, Nendry Alejandra
Álvarez Guayara, Henry Alberto
Aguilar Cruz, Paola Julie
|
Using a Systemic Functional Linguistics Genre Approach to Help EFL Pre-Service Teachers Write Research Proposals Vol. 49 Núm. 2 Pág. 497-522 | 2021 | Lenguaje |
Flórez García, Iván Darío
Echeverri, Sandra Milena
Díaz Monsalve, Ana Elsy
|
Commodity, Immunity, and Struggle Vol. 23 Núm. 2 Pág. 182-195 | 2021 | Colombian Applied Linguistics |
Posada Ortiz, Julia Zoraida
Castañeda Peña, Harold Andrés
|
Beliefs and Practices Concerning Academic Writing among Postgraduate Language-Teacher Trainees Vol. 24 Núm. 1 Pág. 29-49 | 2019 | Íkala |
Anderson, Carl Edlund
Cuesta Medina, Liliana Marcela
|
Using the Process-Genre Approach to Improve Fourth-Grade EFL Learners’ Paragraph Writing Vol. 10 Núm. 2 Pág. 217-244 | 2017 | Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning |
Arteaga Lara, Héctor Mauricio
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024