A kindergarten number-sense intervention with contrasting practice conditions for low -achieving children (2015) Dyson, Nancy I Jordan, Nancy C. Beliakoff, Amber Hassinger-Das, Brenna Journal for research in mathematics education Vol. 46 Núm. 3 Pág. 331-370
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
The Effects of Tier 2 Mathematics Interventions for Students With Mathematics Difficulties Vol. 87 Núm. 3 Pág. 307-325 ARTICULO | 2021 | Exceptional children |
Jitendra, Asha K.
Alghamdi, Ahmed A.
Edmunds, Rebecca
McKevett, Nicole M.
Mouanoutoua, John
Roesslein, Rachel
|
Impact of organizational inertia and dynamic capabilities on educational performance of the charitable societies and its impact on mathematical performance of elementary at-risk students Vol. 6 Núm. 1 Pág. 37-49 ARTICULO | 2017 | NAER |
Amiripour, Parvaneh
Dossey, John A.
Shahvarani, Ahmad
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-Sep-2024