University students' perceptions of integrated performance assessment and the connection between classroom learning and assessment (2016) Zapata, Gabriela C. Foreign language annals Vol. 49 Núm. 1 Pág. 93-104
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIA HISPANICA 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Bridging the Language-Literature Divide via Integrated Performance Assessments in an Introductory Hispanic Literature Course Vol. 104 Núm. 3 Pág. 395-413 ARTICULO | 2021 | Hispania |
Darhower, Mark
Smith-Sherwood, Dawn
|
Responding to Crisis with Creativity Vol. 104 Núm. 3 Pág. 347-351 ARTICULO | 2021 | Hispania |
Kemp, Leah
Stepanyan, Liana
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-Oct-2024