Measuring the productive vocabulary of secondary school CLIL students (2016) ARTICULO Alejo González, Rafael Piquer Píriz, Ana María VIAL, Vigo international journal of applied linguistics Núm. 13 Pág. 31-54
- Número de citas: 5 (20.0% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIA MODERNA 3 FILOLOGIAS 3 LINGUISTICA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Lexical availability and motivation in CLIL | 2022 | Universidad de La Rioja |
Geoghegan, Leah
|
Lexical Knowledge and Amount of L2 Exposure: A Study on CLIL Primary-school Learners’ Receptive Vocabulary Knowledge Núm. 43 Pág. 133-156 ARTICULO | 2022 | ES Review. Spanish Journal of English Studies |
Castellano Risco, Irene Olga
|
Relationship among perceptual learning styles, productive vocabulary, and textbooks in English as a foreign language learning | 2022 | Universidad de La Rioja |
Montero Saiz Aja, Alejandra
|
Lecturers’ Training Needs in EMI Programmes Núm. 34 Pág. 83-105 ARTICULO | 2021 | Alicante Journal of English Studies / Revista Alicantina de Estudios Ingleses |
Piquer Píriz, Ana María
Castellano Risco, Irene Olga
|
Understanding the Selection of Vocabulary Learning Strategies Núm. 17 Pág. 75-101 ARTICULO | 2019 | Journal of English Studies |
Castellano Risco, Irene Olga
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 20-Jan-2025