The effectiveness of different forms of online advertising for purchase conversion in a multiple-channel attribution framework (2016) Haan, Evert de Wiesel, Thorsten Pauwels, Koen International journal of research in marketing Vol. 33 Núm. 3 Pág. 491-507
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Ámbito Citas COMUNICACION 1 ECONOMIA 1
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Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
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Digital Touchpoints Effectiveness and its Impact on Consumer Brand Engagement in Biotechnology Start-Up Vol. 5 Núm. 2 Pág. 52-70 ARTICULO | 2022 | IROCAMM-International Review Of Communication And Marketing Mix |
Sahara, Shifa Hustima
Windasari, Nila Armelia
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Análise da jornada do cliente e seus pontos de contato em um shopping center popular Vol. 9 Núm. 1 Pág. 2-15 | 2020 | Revista dos Mestrados Profissionais |
Radtke, Manoela Lawall
Farias, Cláudio Vinicius Silva
Espartel, Lélis Balestrin
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* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024