Learners’ Perceptions and Undergraduate Foreign Language Courses at a Colombian Public University (2017) ARTICULO Sánchez Solarte, Ana Clara Obando Guerrero, Gabriel Vicente Ibarra Santacruz, Diana HOW Vol. 24 Núm. 1 Pág. 63-82
- Número de citas: 6 (16.7% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 5
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Framing English as a Medium of Instruction Within the Iberian-American Spanish-Speaking Education Contexts Vol. 24 Núm. 1 Pág. 211-225 | 2022 | Profile |
Escobar Alméciga, Wilder Yesid
|
25 Years of HOW: A Celebration of Language Teaching and Learning Vol. 28 Núm. 3 Pág. 1-13 | 2021 | HOW |
Sánchez Solarte, Ana Clara
|
Exploring EFL Teaching and Learning Processes in Two Undergraduate Mandatory Courses Vol. 23 Núm. 1 Pág. 145-160 | 2021 | Profile |
Durán, Estefanía
García, Katherin
|
Promoting an Academic International Profile in Undergraduate Students of Psychology Programs in Colombia Núm. 21 Pág. 225-242 | 2020 | Gist |
Torres Escobar, Germán Andrés
Correa López, Rolan Arcadio
|
Experiencias en el aprendizaje del inglés en la educación superior Vol. 47 Núm. 2 Pág. 358-378 | 2019 | Lenguaje |
Juárez Díaz, Catalina
Perales Escudero, Moisés
|
Learners’ Satisfaction in Two Foreign Language Teacher Education Programs Vol. 25 Núm. 1 Pág. 135-155 | 2018 | HOW |
Obando Guerrero, Gabriel Vicente
Sánchez Solarte, Ana Clara
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024