Learners’ Perceptions and Undergraduate Foreign Language Courses at a Colombian Public University (2017) ARTICULO Sánchez Solarte, Ana Clara Obando Guerrero, Gabriel Vicente Ibarra Santacruz, Diana HOW Vol. 24 Núm. 1 Pág. 63-82

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Framing English as a Medium of Instruction Within the Iberian-American Spanish-Speaking Education Contexts
Framing English as a Medium of Instruction Within the Iberian-American Spanish-Speaking Education Contexts Vol. 24 Núm. 1 Pág. 211-225
2022 Profile
Escobar Alméciga, Wilder Yesid
25 Years of HOW: A Celebration of Language Teaching and Learning
25 Years of HOW: A Celebration of Language Teaching and Learning Vol. 28 Núm. 3 Pág. 1-13
2021 HOW
Sánchez Solarte, Ana Clara
Exploring EFL Teaching and Learning Processes in Two Undergraduate Mandatory Courses
Exploring EFL Teaching and Learning Processes in Two Undergraduate Mandatory Courses Vol. 23 Núm. 1 Pág. 145-160
2021 Profile
Durán, Estefanía García, Katherin
Promoting an Academic International Profile in Undergraduate Students of Psychology Programs in Colombia
Promoting an Academic International Profile in Undergraduate Students of Psychology Programs in Colombia Núm. 21 Pág. 225-242
2020 Gist
Torres Escobar, Germán Andrés Correa López, Rolan Arcadio
Experiencias en el aprendizaje del inglés en la educación superior
Experiencias en el aprendizaje del inglés en la educación superior Vol. 47 Núm. 2 Pág. 358-378
2019 Lenguaje
Juárez Díaz, Catalina Perales Escudero, Moisés
Learners’ Satisfaction in Two Foreign Language Teacher Education Programs
Learners’ Satisfaction in Two Foreign Language Teacher Education Programs Vol. 25 Núm. 1 Pág. 135-155
2018 HOW
Obando Guerrero, Gabriel Vicente Sánchez Solarte, Ana Clara

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024