Effects of critical discussions on middle school students’ written historical arguments (2016) Winssinger, Daniel R. Paz, Susan de la Journal of educational psychology Vol. 108 Núm. 1 Pág. 43-59

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
What do social studies methods instructors know and do? Teacher educators’ PCK for facilitating historical discussions
What do social studies methods instructors know and do? Teacher educators’ PCK for facilitating historical discussions Vol. 51 Núm. 1 Pág. 72-99 ARTICULO
2023 Theory and research in social education
Lightning, Jay
Writing about the past: the impact of different authentic instructional material on students’ argument writing in history
Writing about the past: the impact of different authentic instructional material on students’ argument writing in history Vol. 37 Núm. 1 Pág. 163-184 ARTICULO
2022 European journal of psychology of education
Mierwald, Marcel Lehmann, Thomas Brauch, Nicola
Développer des compétences pour favoriser la connaissance du passé dans les programmes d’études
Développer des compétences pour favoriser la connaissance du passé dans les programmes d’études Vol. 36 Núm. 1 Pág. 21-40 ARTICULO
2018 Educatio siglo XXI
Éthier, Marc-André Cardin, Jean-François Lefrançois, David

* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024