Effects of critical discussions on middle school students’ written historical arguments (2016) Winssinger, Daniel R. Paz, Susan de la Journal of educational psychology Vol. 108 Núm. 1 Pág. 43-59
- Número de citas: 3 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 2 PSICOLOGIA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
What do social studies methods instructors know and do? Teacher educators’ PCK for facilitating historical discussions Vol. 51 Núm. 1 Pág. 72-99 ARTICULO | 2023 | Theory and research in social education |
Lightning, Jay
|
Writing about the past: the impact of different authentic instructional material on students’ argument writing in history Vol. 37 Núm. 1 Pág. 163-184 ARTICULO | 2022 | European journal of psychology of education |
Mierwald, Marcel
Lehmann, Thomas
Brauch, Nicola
|
Développer des compétences pour favoriser la connaissance du passé dans les programmes d’études Vol. 36 Núm. 1 Pág. 21-40 ARTICULO | 2018 | Educatio siglo XXI |
Éthier, Marc-André
Cardin, Jean-François
Lefrançois, David
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024