High-quality school-based pre-k can boost early learning for children with special needs (2012) Phillips, Deborah A. Meloy, Mary E. Exceptional children Vol. 78 Núm. 4 Pág. 471-490
- Número de citas: 2 (50.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Did State Pre-Kindergarten Programs Affect the Head Start Enrollment of Children with Disabilities? Vol. 89 Núm. 2 Pág. 142-160 ARTICULO | 2023 | Exceptional children |
Zhang, Qing
Jenkins, Jade Marcus
|
The Effects of Early Care and Education Settings on the Kindergarten Outcomes of Doubly Vulnerable Children Vol. 87 Núm. 1 Pág. 27-53 ARTICULO | 2020 | Exceptional children |
Schochet, Owen N.
Johnson, Anna D.
Phillips, Deborah A.
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-Sep-2024