Longitudinal investigation into the role of perceived social support in adolescents’ academic motivation and achievement (2015) Song, Juyeon Bong, Mimi Lee, Kyehyoung Kim, Sung-il Journal of educational psychology Vol. 107 Núm. 3 Pág. 821-841
- Número de citas: 6 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 4 ESTUDIOS DE GENERO 1 EDUCACION 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
¿Cómo sobrevivir al doctorado? Vol. 27 Núm. 1 Pág. 105-129 | 2024 | Educación XX1 |
Lozano Blasco, Raquel
Romero González, Borja
Soto Sánchez, Alberto
|
Future expectations of adolescents from different social backgrounds Vol. 39 Núm. 2 Pág. 294-303 ARTICULO | 2023 | Anales de psicología |
Fornell Lacida, Pilar
Ortiz Bermúdez, Amaranta
Rodríguez Mora, Álvaro
Verdugo Ramírez, Laura
Sánchez Sandoval, Yolanda
|
A longitudinal study on the impact of parental academic support and expectations on students’ academic achievement Vol. 38 Núm. 2 Pág. 801-818 ARTICULO | 2023 | European journal of psychology of education |
Li, Guanjun
Li, Bingcan
Wang, Lei
Liu, Chunquan
Lu, Li
|
The role of social support in school adjustment during Secondary Education Vol. 32 Núm. 1 Pág. 100-107 ARTICULO | 2020 | Psicothema |
Fernández Lasarte, Oihane
Ramos Díaz, Estíbaliz
Goñi Palacios, Eider
Rodríguez Fernández, Arantzazu
|
Psychological needs, mixed self-perceptions, well-being and emotional, and behavioral difficulties: adolescent students’ perceptions Vol. 35 Núm. 4 Pág. 775-793 ARTICULO | 2020 | European journal of psychology of education |
Poulou, Maria
Norwich, B.
|
Trabalho colaborativo no 1º ciclo Vol. 49 Núm. 171 Pág. 204-223 ARTICULO | 2019 | Cadernos de Pesquisa |
Marques, Joana
Oliveira, Sofia
Ferreira, Paula C.
Simão, Ana Margarida Veiga
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024