When less is more (2013) Park, Gregory Lubinski, David Benbow, Camila P. Journal of educational psychology Vol. 105 Núm. 1 Pág. 176-198
- Número de citas: 5 (40.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 4 PSICOLOGIA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
The Past, Present, and Future of Research on Mathematical Giftedness Vol. 68 Núm. 3 Pág. 206-225 ARTICULO | 2024 | Gifted child quarterly |
Özdemir, Atilla
Sipahi, Yasemin
Bahar, A. Kadir
|
Composing Meaningful Lives: Exceptional Women and Men at Age 50 Vol. 67 Núm. 4 Pág. 278-305 ARTICULO | 2023 | Gifted child quarterly |
Lubinski, David
Benbow, Camilla P.
McCabe, Kira O.
Bernstein, Brian O.
|
Should talented students skip a grade? A literature review on grade skipping Vol. 38 Núm. 2 Pág. 903-923 ARTICULO | 2023 | European journal of psychology of education |
Miravete, Sébastien
|
Social–Emotional Characteristics and Adjustment of Accelerated University Students Vol. 65 Núm. 1 Pág. 29-51 ARTICULO | 2021 | Gifted child quarterly |
Schuur, Jolande
van Weerdenburg, Marjolijn
Hoogeveen, Lianne
Kroesbergen, Evelyn H.
|
Intellectual Precocity Vol. 65 Núm. 1 Pág. 3-28 ARTICULO | 2021 | Gifted child quarterly |
Lubinski, David
Benbow, Camilla P.
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024