On warm conceptual change (2008) Mason, Lucia Gava, Monica Boldrin, Angela Journal of educational psychology Vol. 100 Núm. 2 Pág. 291-309

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Investigating professed and enacted epistemic beliefs about the uncertainty of scientific knowledge when students evaluate scientific controversies
Investigating professed and enacted epistemic beliefs about the uncertainty of scientific knowledge when students evaluate scientific controversies Vol. 36 Núm. 1 Pág. 125-146 ARTICULO
2021 European journal of psychology of education
Lang, Fabian Kammerer, Yvonne Gerjets, Peter H. Stürmer, Kathleen
Conceptual Change in Science Teaching and Learning
Conceptual Change in Science Teaching and Learning Vol. 7 Núm. 2 Pág. 151-195 ARTICULO
2018 International Journal of Educational Psychology
Nadelson, Louis S. Heddy, Benjamin Jones, Suzanne Taasoobshirazi, Gita Johnson, Marcus

* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-Sep-2024