Unraveling the differential effects of motivational and skills, social, and self-management measures from traditional predictors of college outcomes (2006) Robbins, Steve Allen, Jeff Casillas, Alex Peterson, Christina Hamme Le, Huy Journal of educational psychology Vol. 98 Núm. 3 Pág. 598-616
- Número de citas: 3 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 1 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Predicting Computer Engineering students' dropout in Cuban Higher Education with pre-enrollment and early performance data Vol. 10 Núm. 2 Pág. 241-258 ARTICULO | 2020 | JOTSE |
Lázaro Álvarez, Niurys
Callejas Carrión, Zoraida
Griol Barres, David
|
El Modelo de los Cinco Factores de Personalidad Vol. 9 Núm. 17 Pág. 67-86 | 2013 | Revista de Psicología |
Cupani, Marcos
Garrido, Sebastián
Tavella, Jessica
|
Habilidades sociales y rendimiento académico Vol. 15 Núm. 2 Pág. 21-28 | 2012 | Acta Colombiana de Psicología |
Oyarzún Iturra, Gabriela
Pino Astete, Eduardo
Oyarzún Jara, Miriam
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024