Symbolic resources and sense-making in learning and instruction (2017) Zittoun, Tania European journal of psychology of education Vol. 32 Núm. 1 Pág. 1-20
- Número de citas: 4 (25.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 3 SOCIOLOGIA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Teachers’ enactment of policy in classrooms: making students accountable through inscriptions from the curriculum in classroom interactions Vol. 38 Núm. 2 Pág. 881-902 ARTICULO | 2023 | European journal of psychology of education |
Silseth, Kenneth
Hontvedt, Magnus
Mäkitalo, Åsa
|
Welcoming mobile children at school Vol. 37 Núm. 2 Pág. 459-488 ARTICULO | 2022 | European journal of psychology of education |
Kloetzer, Laure
Clarke-Habibi, Sara
Mehmeti, Teuta
Zittoun, Tania
|
Conversar e argumentar Vol. 11 Núm. 1 Pág. 59-87 ARTICULO | 2021 | Revista latina de sociología |
Daiane Martins Ribeiro, Lady
Krüger Fernandes, Larissa
Teixeira Borges, Fabrícia
|
Talking about cultural diversity at school: Dialogical tensions and obstacles to secondarisation Vol. 35 Núm. 2 Pág. 243-264 ARTICULO | 2020 | European journal of psychology of education |
Grossen, Michèle
Muller Mirza, Nathalie
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024