The Logic of Sense incorporated to the notion of Inquiry as an Orientation for Learning (2017) ARTICULO Camacho Vásquez, Gonzalo Gist. Education and Learning Research Journal Núm. 14 Pág. 88-106

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
A reflection on a didactical design for training teachers in the incorporation of technology into the English Classroom
A reflection on a didactical design for training teachers in the incorporation of technology into the English Classroom Vol. 19 Núm. 2 Pág. 287-305
2023 Praxis
Camacho Vásquez, Gonzalo Díaz Pareja, Elena María Ortega Tudela, Juana María
Estado del arte en la construcción de un modelo de gestión y transmisión del conocimiento
Estado del arte en la construcción de un modelo de gestión y transmisión del conocimiento Vol. 7 Núm. 1 Pág. 9
2021 CITAS
Camacho Vásquez, Gonzalo Gómez Torres, Nancy

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024