Critique of the National Evaluation of Response to Intervention (2017) Fuchs, Douglas Fuchs, Lynn S. Exceptional children Vol. 83 Núm. 3 Pág. 255-268
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Multitiered Systems of Support, Adaptive Interventions, and SMART Designs Vol. 88 Núm. 1 Pág. 8-25 ARTICULO | 2021 | Exceptional children |
Roberts, Greg
Clemens, Nathan H.
Doabler, Christian
Vaughn, Sharon
Almirall, Daniel
Nahum-Shani, Inbal
|
A Conceptual Replication Study of the Enhanced Core Reading Instruction MTSS-Reading Model Vol. 87 Núm. 3 Pág. 265-288 ARTICULO | 2021 | Exceptional children |
Fien, Hank
Nelson, Nancy J.
Smolkowski, Keith
Kosty, Derek B.
Pilger, Marissa
Baker, Scott K.
Smith, Jeanie Mercier
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024