On the Practical Interpretability of Cross-Lagged Panel Models (2017) Berry, Daniel Willoughby, Michael T. Child development Vol. 88 Núm. 4 Pág. 1186-1206

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Students’ emotion regulation and school-related well-being
Students’ emotion regulation and school-related well-being Vol. 115 Núm. 7 Pág. 932-950
2023 Journal of educational psychology
Beaumont, Joanna Putwain, David W. Gallard, Diahann Malone, Elizabeth L. Marsh, Herbert W. Pekrun, Reinhard
Fostering task and adaptive performance through employee well-being
Fostering task and adaptive performance through employee well-being Vol. 25 Núm. 1 Pág. 28-43 ARTICULO
2022 Business Research Quarterly
Kaltiainen, Janne Hakanen, Jari
Bidirectional association between normative adjustment and bullying perpetration in adolescence
Bidirectional association between normative adjustment and bullying perpetration in adolescence Vol. 27 Núm. 2 Pág. 132-140 ARTICULO
2022 Revista de psicodidáctica
Romera Félix, Eva María Carmona Rojas, Manuel Ortega Ruiz, Rosario Camacho, Antonio

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024