Colombian English Teachers’ Professional Development (2018) Viáfara González, John Jairo Largo, José David Profile. Issues in Teachers' Professional Development Vol. 20 Núm. 1 Pág. 103-119
- Número de citas: 7 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 7
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
English Language Teacher Researcher Identity Construction Núm. 26 Pág. 26 | 2023 | Gist |
Mosquera Pérez, Jhon Eduardo
Hurtado Torres, Flor Angela
Pérez Diaz, Daniel Elias
|
Pedagogical Relationships and Identities in Research Incubators Vol. 25 Núm. 1 Pág. 17-32 | 2023 | Profile |
Abad, José Vicente
Regalado Chicaiza, Jennifer Daniela
Acevedo Tangarife, Isabel Cristina
|
CLIL in Colombia Núm. 24 Pág. 7-24 | 2022 | Gist |
Mosquera Pérez, Jhon Eduardo
|
Evaluating Teachers’ Practices Beyond Content and Procedural Knowledge in a Colombian Context Vol. 24 Núm. 2 Pág. 99-115 | 2022 | Profile |
Niebles-Thevening, Indira
Bailey, Angela C
Rosado Mendinueta, Nayibe
|
EFL Teachers’ Professional Identity Vol. 24 Núm. 2 Pág. 47-62 | 2022 | Profile |
Mosquera Pérez, Jhon Eduardo
Losada Rivas, Jhon Jairo
|
An Exploratory Study of Recent Trends in ELT Master’s Programs Núm. 22 Pág. 21-50 | 2021 | Gist |
López Pinzón, Margarita María
Ramírez Contreras, Odilia
Vargas, Luís Henrique Gonçalves
|
Situated Practice in CLIL Núm. 18 Pág. 109-141 ARTICULO | 2019 | Gist |
Torres Rincon, Juan Carlos
Cuesta Medina, Liliana Marcela
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024