Towards an Organic Approach to Investigating CAF in Instructed SLA (2009) ARTICULO Norris, John M. Ortega, Lourdes Applied linguistics Vol. 30 Núm. 4 Pág. 555-578
- Número de citas: 19 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIAS 13 LINGUISTICA 12 FILOLOGIA MODERNA 3 EDUCACION 6 FILOLOGIA HISPANICA 2 COMUNICACION 1 PSICOLOGIA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
What shapes communicative adequacy in second language speaking performance? The contributions of complexity, accuracy, fluency, and pronunciation Núm. 22 Pág. 65-90 | 2025 | VIAL, Vigo international journal of applied linguistics |
Chen, Zhuo
|
The role of syntactic and lexical complexity in undergraduate writing quality Núm. 47 Pág. 251-274 ARTICULO | 2024 | Ibérica |
Lahuerta Martínez, Ana Cristina
|
Constructional complexity as a predictor of Korean EFL learners’ writing proficiency Vol. 36 Núm. 2 Pág. 436-466 ARTICULO | 2023 | Revista española de lingüística aplicada |
Kim, Hyunwoo
Shin, Gyu-Ho
Sung, Min-Chang
|
Analysis of changes in L2 writing over the time of a short-term academic English programme Núm. 39 Pág. 111-127 ARTICULO | 2023 | Porta Linguarum |
Lahuerta Martínez, Ana Cristina
|
Synchronous and asynchronous online collaborative writing Vol. 56 Núm. 3 Pág. 740-763 | 2023 | Foreign language annals |
Zhang, Meixiu
Liu, Qi
|
Telecollaboration and Linguistic Gains in Postsecondary Non-Native Portuguese Learning Vol. 43 Núm. 1 Pág. 7 | 2022 | ESPecialist |
Maimone, Luciane
Zach, Ariel
|
La relación entre complejidad léxica y sintáctica en una tarea narrativa. ¿Dos caras de la misma moneda? Vol. 11 Núm. 3 Pág. 411-429 | 2022 | Borealis |
Berton, Marco
|
Mechanisms mediating the relation between reading self-concept and reading comprehension Vol. 36 Núm. 1 Pág. 1-20 ARTICULO | 2021 | European journal of psychology of education |
Locher, Franziska Maria
Becker, Sarah
Schiefer, Irene M.
Pfost, Maximilian
|
Complejidad estructural en textos escolares descriptivo-expositivos Núm. 54 Pág. 88-107 ARTICULO | 2021 | Folios |
Ochoa Sierra, Ligia
|
Complexidade da tarefa Vol. 42 Núm. 2 Pág. 249-280 | 2021 | Etudes romanes de Brno |
Santos, Sara
|
Questioning the effectiveness of procedural repetition Núm. 31 Pág. 7-20 ARTICULO | 2019 | Porta Linguarum |
Lázaro Ibarrola, Amparo
Villarreal Olaizola, Izaskun
|
The effects of using collaborative writing vs. peer review treatments on subsequent individual writings Núm. 19 Pág. 32-61 ARTICULO | 2019 | Huarte de San Juan |
Bueno Alastuey, María Camino
Rodero Albaiceta, Seila
|
Complejidad, precisión y fluidez en el desempeño oral de aprendices con distintos niveles de proficiencia en inglés como L2 Vol. 51 Núm. 96 Pág. 3-23 ARTICULO | 2018 | Revista signos |
Alfaro Chat, Javiera
Gómez Alvarez, Lilian
Sáez Carrillo, Katia lorena
|
Syntactic Complexity in Secondary-level English Writing Núm. 28 Pág. 67-80 ARTICULO | 2017 | Porta Linguarum |
Lahuerta Martínez, Ana Cristina
|
La complejidad lingüística en los niveles de competencia del MCER Núm. 20 Pág. 1 ARTICULO | 2016 | Revista Nebrija de Lingüística aplicada a la enseñanza de Lenguas |
de la Torre García, Nuria
|
Evaluating short-term changes in L2 complexity development Núm. 63 Pág. 43-76 ARTICULO | 2015 | Círculo de lingüística aplicada a la comunicación |
Bulté, Bram
Housen, Alex
|
The distinctive nature of task repetition in writing Núm. 14 Pág. 13-41 ARTICULO | 2014 | Elia |
Manchón Ruiz, Rosa María
|
Creativity and Narrative Writing in L2 Classrooms: Comparing Individual and Paired Task Performance Vol. 6 Núm. 3 Pág. 29-46 ARTICULO | 2013 | Bellaterra |
Zabihi, Reza
Rezazadeh, Mohsen
Dastjerdi, Hossein Vahid
|
The effect of program type and proficiency level on learners' written production Núm. 24 Pág. 211-226 ARTICULO | 2011 | Revista española de lingüística aplicada |
Serrano Serrano, Raquel
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 09-Feb-2025