Raising the Achievement of Young-beginner Readers of French through Strategy Instruction (2008) ARTICULO Macaro, Ernesto Erler, Lynn Applied linguistics Vol. 29 Núm. 1 Pág. 90-119
- Número de citas: 4 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIAS 3 LINGUISTICA 2 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
A Preliminary Study of Arabic Text Reading Skills Instruction Based on Effective Reading Strategies Vol. 14 Núm. 3 Pág. 228-236 ARTICULO | 2023 | JETT |
Ali, Nooraihan
Rahman, Noor Eliza Abdul
Awang, Noor Anida
Rahman, Asyraf Hj Ab.
Embong, Abdul Hanis
|
Comparing the benefits of a metacognitive reading strategy instruction programme between CLIL and EFL primary school students Núm. 17 Pág. 71-92 ARTICULO | 2017 | Elia |
Gutiérrez Martínez, Alba
Ruiz de Zarobe, Yolanda
|
Improving reading strategy knowledge in young children Núm. 17 Pág. 15-45 ARTICULO | 2017 | Elia |
Ruiz de Zarobe, Yolanda
|
The relationship between metacognitive awareness and reading in English as a foreing language Núm. 29 Pág. 163-178 ARTICULO | 2011 | Revista de Filología de la Universidad de La Laguna |
Lahuerta Martínez, Ana Cristina
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 13-Oct-2024