Exploring Longitudinal Changes in Teacher Expectancy Effects on Children's Mathematics Achievement (2018) Jamil, Faiza M. Larsen, Ross A. Hamre, Bridget K. Journal for research in mathematics education Vol. 49 Núm. 1 Pág. 57-90
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Gender and minority background as moderators of teacher expectation effects on self-concept, subjective task values, and academic performance Vol. 38 Núm. 4 Pág. 1677-1705 | 2023 | European journal of psychology of education |
Timmermans, Anneke C.
Merrell, Christine
|
Temporal stability of teachers’ judgment accuracy of students’ motivation, emotion, and achievement Vol. 36 Núm. 2 Pág. 319-337 ARTICULO | 2021 | European journal of psychology of education |
Zhu, Chunjie
Urhahne, Detlef
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 14-Jul-2024