Promoting students’ self-determined motivation in maths (2018) ARTICULO Brandenberger, Claudia C. Hagenauer, Gerda Hascher, Tina European journal of psychology of education Vol. 33 Núm. 2 Pág. 295-317
- Número de citas: 3 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 1 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Self-determination in maths education: how to strengthen students positive attitude to mathematics and develop their emotional/social competences Vol. 23 Núm. 1 Pág. 185-210 ARTICULO | 2023 | Multidisciplinary journal of school education |
Knopik, Tomasz
Oszwa, Urszula
|
Motivation theory in the school context Vol. 36 Núm. 3 Pág. 739-757 ARTICULO | 2021 | European journal of psychology of education |
Schürmann, Linda
Gaschler, Robert
Quaiser-Pohl, Claudia
|
E-Cooperative Problem Solving as a Strategy for Learning Mathematics during the COVID-19 Pandemic Núm. 22 Pág. 26 ARTICULO | 2021 | Education in the knowledge society (EKS) |
Knopik, Tomasz
Oszwa, Urszula
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024