Psychological and sociodemographic correlates of communicative anxiety in L2 and L3 production (2002) ARTICULO Dewaele, Jean-Marc International Journal of Bilingualism. interdisciplinary studies of multilingual behaviour Vol. 6 Núm. 1 Pág. 23-38

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Percepciones sobre la ansiedad comunicativa hacia el inglés en la Comunidad Autónoma Vasca
Percepciones sobre la ansiedad comunicativa hacia el inglés en la Comunidad Autónoma Vasca Vol. 16 Núm. 1 Pág. 5 ARTICULO
2023 Bellaterra
Santos Berrondo, Alaitz
Understanding Third Language Learners’ Communication Apprehension, by Employing their Socio-Demographic Profiles, Academic Motivation and Self-Efficacy as Predictors
Understanding Third Language Learners’ Communication Apprehension, by Employing their Socio-Demographic Profiles, Academic Motivation and Self-Efficacy as Predictors Vol. 21 Núm. 59 Pág. 173-204 ARTICULO
2023 Electronic journal of research in educational psychology
Akuneme, Chioma Christiana Nwosu, Kingsley Chinaza
Exploring the applicability of virtual reality‑ enhanced education on extrovert and introvert EFL learners’ paragraph writing
Exploring the applicability of virtual reality‑ enhanced education on extrovert and introvert EFL learners’ paragraph writing Núm. 19 Pág. 25 ARTICULO
2022 International Journal of Educational Technology in Higher Education
Khodabandeh, Farzaneh
“You feel a little bit embarrassed, but you get over it”
“You feel a little bit embarrassed, but you get over it” Núm. 37 Pág. 143-160 ARTICULO
2022 Porta Linguarum
Diert Boté, Irati
Anxiety and personality as indicators of academic performance in university foreign language classrooms
Anxiety and personality as indicators of academic performance in university foreign language classrooms Núm. 36 Pág. 27-42 ARTICULO
2021 Porta Linguarum
Smyth, Alan M. García Manzanares, Nuria Fernández Muñoz, Juan José
Validación y Confiabilidad de la versión francesa de la escala de ansiedad lingüística "Foreign Language Classroom Anxiety Scale" y aplicado a estudiantes franceses
Validación y Confiabilidad de la versión francesa de la escala de ansiedad lingüística "Foreign Language Classroom Anxiety Scale" y aplicado a estudiantes franceses Vol. 34 Núm. 1 Pág. 207-225 ARTICULO
2019 Thélème
Jarie, Laurane Salavera Bordás, Carlos Merino Orozco, Abel Usán Supervía, Pablo
The effect of emotional affect in L2 lexical learning
The effect of emotional affect in L2 lexical learning Vol. 12 Núm. 25 Pág. 96-118 ARTICULO
2018 Revista Nebrija de Lingüística aplicada a la enseñanza de Lenguas
Turrero-García, María Faber, Andie
Análisis de las propiedades psicométricas del FLCAS (Foreign Language Class Anxiety Scale) aplicado a alumnos españoles de Educación Secundaria UCJC
Análisis de las propiedades psicométricas del FLCAS (Foreign Language Class Anxiety Scale) aplicado a alumnos españoles de Educación Secundaria UCJC Vol. 10 Núm. 1 Pág. 117-134 ARTICULO
2011 EduPsykhé
Morena Taboada, Marián de la Sánchez Burón, Adolfo Poveda Fernández Martín, María
Catogorizing goals in L2 learning in methodological implications
Catogorizing goals in L2 learning in methodological implications Núm. 9 Pág. 184-200 ARTICULO
2010 RAEL
Gómez Martínez, Susana

* Último cálculo de métricas Dialnet: 25-Aug-2024