The link between foreign language classroom anxiety and psychoticism, extraversion, and neuroticism among adult Bi- and multilinguals. (2013) Dewaele, Jean-Marc Modern language journal Vol. 97 Núm. 3 Pág. 670-684
- Número de citas: 3 (33.3% autocitas)
-
Ámbito Citas LINGUISTICA 2 FILOLOGIAS 2 EDUCACION 2 SOCIOLOGIA 1 COMUNICACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Does multilingualism affect foreign language classroom anxiety and foreign language enjoyment? Núm. 0 Pág. 9 ARTICULO | 2024 | Porta Linguarum |
Dewaele, Jean-Marc
Sanz Ferrer, María
Kamal Ahmed, Iman
Albakistani, Alfaf
|
The impact of enjoyment and anxiety on English-language learners’ willingness to communicate Núm. 155 Pág. 6 ARTICULO | 2022 | Vivat Academia |
Bensalem, Elias
|
Anxiety and personality as indicators of academic performance in university foreign language classrooms Núm. 36 Pág. 27-42 ARTICULO | 2021 | Porta Linguarum |
Smyth, Alan M.
García Manzanares, Nuria
Fernández Muñoz, Juan José
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 12-Nov-2024