Editorial (2015) Mor, Yishay Ferguson, Rebecca Wasson, Barbara British journal of educational technology Vol. 46 Núm. 2 Pág. 221-229
- Número de citas: 6 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 6
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
An approach to co-design and self-regulated learning in technological environments Vol. 10 Núm. 2 Pág. 234-250 ARTICULO | 2021 | NAER |
Villatoro Moral, Sofia Francisca
de Benito Crosetti, Bárbara Luisa
|
Learning analytics in higher education Núm. 18 Pág. 5 ARTICULO | 2021 | International Journal of Educational Technology in Higher Education |
Guzmán Valenzuela, Carolina
Gómez González, Carolina
Rojas-Murphy Tagle, Andrés
Lorca Vyhmeister, Alejandro
|
Combining the Knowledge Appropriation Model and epistemic networks to understand co-creation and adoption of learning designs using log data Núm. 74 Pág. 190-205 ARTICULO | 2020 | Edutec |
Rodríguez Triana, María Jesús
Prieto, Luis P.
Ley, Tobias
Gillet, Denis
de Jong, Ton
|
Impact of using learning analytics in asynchronous online discussions in higher education Núm. 17 Pág. 43 ARTICULO | 2020 | International Journal of Educational Technology in Higher Education |
Cerro Martínez, Juan Pedro
Guitert Catasús, Montse
Romeu Fontanillas, Teresa
|
Teaching analytics, value and tools for teacher data literacy Núm. 17 Pág. 26 ARTICULO | 2020 | International Journal of Educational Technology in Higher Education |
Ndukwe, Ifeanyi Glory
|
Indicadores necesarios para diseñar un dashboard desde la perspectiva de los profesores Vol. 80 Núm. 1 Pág. 157-166 ARTICULO | 2019 | Revista Iberoamericana de Educación |
Arriaran Olalde, Iñigo
Ipiña Larrañaga, Nagore
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 23-Feb-2025