Integrating Assessment in a CLIL-Based Approach for Second-Year University Students (2018) Barra, Erika de la Veloso, Sylvia Maluenda Parraguez, Lorena Profile. Issues in Teachers' Professional Development Vol. 20 Núm. 2 Pág. 111-126
- Número de citas: 4 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 3 FILOLOGIA HISPANICA 1 FILOLOGIAS 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Content and language integrated learning (CLIL) in european higher education Vol. 23 Núm. 1 Pág. 251-273 ARTICULO | 2023 | Multidisciplinary journal of school education |
Papaja, Katarzyna
|
Framing English as a Medium of Instruction Within the Iberian-American Spanish-Speaking Education Contexts Vol. 24 Núm. 1 Pág. 211-225 | 2022 | Profile |
Escobar Alméciga, Wilder Yesid
|
Teachers’ Assessment Approaches Regarding EFL Students’ Speaking Skill Vol. 23 Núm. 1 Pág. 161-177 | 2021 | Profile |
Duque-Aguilar, Jaime Fernando
|
Attitudinal Trends in CLIL Assessment Núm. 31 Pág. 325-341 ARTICULO | 2020 | Tejuelo |
García Laborda, Jesús
Alcalde Peñalver, Elena
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024