Analysing 157 learning designs using learning analytic approaches as a means to evaluate the impact of pedagogical decision making. (2016) Toetenel, Lisette Rienties, Bart C. British journal of educational technology Vol. 47 Núm. 5 Pág. 981-992
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Teaching Analytics Vol. 15 Núm. 1 Pág. 1-9 ARTICULO | 2020 | Revista Iberoamericana de Tecnologías del Aprendizaje |
Castro Hoyos, Abel A.
Velásquez Henao, Juan David
|
How prior knowledge, learning, teaching and assessment affect students’ achievements in Mathematics Núm. 25 Pág. 68-91 ARTICULO | 2020 | Research in Education and Learning Innovation Archives. REALIA |
Xhomara, Nazmi
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024