Emotional support, social goals, and classroom behavior (2018) Wentzel, Kathryn R. Muenks, Katherine McNeish, Daniel Russell, Shannon Journal of educational psychology Vol. 110 Núm. 5 Pág. 611-627
- Número de citas: 3 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 3
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Adaptación y validación argentina de la Cross Cultural Children Trust Beliefs Scale Vol. 26 Núm. 1 Pág. 78-94 | 2023 | Acta Colombiana de Psicología |
Oros de Sapia, Laura Beatriz
Chemisquy, Sonia
Vargas Rubilar, Jael
Eidman, Leandro
Rotenberg, Ken J.
|
The relation between teacher self-reported individualization and student-perceived teaching quality in linguistically heterogeneous classes Vol. 36 Núm. 4 Pág. 1159-1179 ARTICULO | 2021 | European journal of psychology of education |
Hachfeld, Axinja
Lazarides, Rebecca
|
Primary school students’ perceived social support in relation to study engagement Vol. 36 Núm. 3 Pág. 653-672 ARTICULO | 2021 | European journal of psychology of education |
Rautanen, Pihla
Soini, Tiina
Pyhältö, Kirsi
Pietarinen, Janne
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 19-Nov-2024