Motivation in Physical Education and Foreign Language Learning in CLIL Teaching (2018) ARTICULO Fernández Barrionuevo, Eliseo Baena Extremera, Antonio Porta Linguarum. revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras Núm. 30 Pág. 207-220

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Incidencia de la metodología CLIL en la adquisición del idioma y en los contenidos de Educación Física
Incidencia de la metodología CLIL en la adquisición del idioma y en los contenidos de Educación Física Núm. 7 Pág. 45-60 ARTICULO
2023 Porta Linguarum
Hernando Garijo, Alejandra Hortigüela Alcalá, David Pérez Pueyo, Ángel
Physical activity and motivation for learning English as a foreign language in young children in Ecuador
Physical activity and motivation for learning English as a foreign language in young children in Ecuador Núm. 44 Pág. 988-999 ARTICULO
2022 Retos
Villafuerte Holguín, Jhonny Saulo Pacheco, Erick López, Jean Carlos
Measuring motivation to learn in English as a foreign language
Measuring motivation to learn in English as a foreign language Vol. 35 Núm. 96 Pág. 285-304 ARTICULO
2021 RIFOP : Revista interuniversitaria de formación del profesorado
Fernández Barrionuevo, Eliseo Villoria Prieto, Javier González Fernández, Francisco Tomás Ortiz Camacho, María del Mar Baena Extremera, Antonio
Learning foreign languages through content and language integrated learning in physical education
Learning foreign languages through content and language integrated learning in physical education Núm. 35 Pág. 165-182 ARTICULO
2021 Porta Linguarum
Gil López, Víctor González Víllora, Sixto Hortigüela Alcalá, David
La educación física bilingüe como forma de motivar hacia el aprendizaje en una lengua extranjera
La educación física bilingüe como forma de motivar hacia el aprendizaje en una lengua extranjera Núm. 42 Pág. 244-255 ARTICULO
2021 Retos
Fernández Barrionuevo, Eliseo Baena Extremera, Antonio Villoria Prieto, Javier
Satisfaction’ study in Bilingual Physical Education after applying a schedule based on content and language integrated learning
Satisfaction’ study in Bilingual Physical Education after applying a schedule based on content and language integrated learning Vol. 5 Núm. 2 Pág. 305-322 ARTICULO
2019 Sportis
García Calvo, Santiago Banegas, Darío Luis Salaberri Ramiro, María Sagrario

* Último cálculo de métricas Dialnet: 13-Aug-2024