Co-creation experiences in social media brand communities (2018) ARTICULO Rialti, Riccardo Caliandro, Alessandro Zollo, Lamberto Ciappei, Cristiano Spanish journal of marketing-ESIC Vol. 22 Núm. 2 Pág. 122-141

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Brand Community and Symbolic Interactionism
Brand Community and Symbolic Interactionism Núm. 11 Pág. 1-32 ARTICULO
2023 Review of Communication Research
Gordillo Rodríguez, María Teresa Pineda, Antonio Fernández Gómez, Jorge David
The influence of corporate social responsibility activities on customer value co-creation
The influence of corporate social responsibility activities on customer value co-creation Vol. 24 Núm. 3 Pág. 309-330 ARTICULO
2020 Spanish journal of marketing-ESIC
Mubushar, Muhammad Bt Jaafar, Norizan Ab-Rahim, Rossazana
New challenges in brand management
New challenges in brand management Vol. 22 Núm. 3 Pág. 254-271 ARTICULO
2018 Spanish journal of marketing-ESIC
Veloutsou, Cleopatra Delgado Ballester, Elena

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024