Profoundly gifted students’ perceptions of virtual classrooms (2019) ARTICULO Potts, Jessica Alison Gifted child quarterly Vol. 63 Núm. 1 Pág. 58-80

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 2

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Assessing the Learner’s Engagement Through Virtual Classroom and Teaching Pedagogy
Assessing the Learner’s Engagement Through Virtual Classroom and Teaching Pedagogy Núm. 78 Pág. 16-28 ARTICULO
2024 Comunicar
Zhang, Peiqiong Zhao, Peng Kim, Jongmoo
Metodología para el uso didáctico de las tecnologías de la información y la comunicación
Metodología para el uso didáctico de las tecnologías de la información y la comunicación Núm. 0 Pág. 15-15
2023 Revista Cognosis
Zapata Jaramillo, Cinthya Julissa Chiriboga Casanova, Washington Alberto
Opportunities, possibilities and limitations of the development of a gifted student during a pandemic in the opinion of parents
Opportunities, possibilities and limitations of the development of a gifted student during a pandemic in the opinion of parents Vol. 22 Núm. 2 Pág. 97-116
2022 Multidisciplinary journal of school education
Trzcińska-Król, Maria Romaniuk, Miłosz Wawrzyniec
Presenting a qualitative study: A reviewer’s perspective
Presenting a qualitative study: A reviewer’s perspective Vol. 63 Núm. 3 Pág. 147-158 ARTICULO
2019 Gifted child quarterly
Peterson, Jean Sunde

* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-Sep-2024