Not Academic Enough? Enjoyment of Physical Education and the Arts and School Engagement in Early and Middle Adolescence (2019) ARTICULO García Bengoechea, Enrique Lorenzino, Lisa Gray, Shirley Retos. nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación Núm. 35 Pág. 301-309

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Motivational factors predicting the selection of elective physical education
Motivational factors predicting the selection of elective physical education Vol. 30 Núm. 2 Pág. 85-92 ARTICULO
2024 Psicología educativa
Férriz Valero, Alberto García González, Luis García Martínez, Salvador Fernández Río, Javier
Perceived Physical Education Instructor’s Autonomy Support to Students’ University Engagement
Perceived Physical Education Instructor’s Autonomy Support to Students’ University Engagement Vol. 10 Núm. 3 Pág. 437-463 ARTICULO
2024 Sportis
Lobo, Joseph Masagca, Ramon Carlo Serrano, John Mathew Reyes, Jessie Esteban, Martín James
Analytical study of the impact of age chronotype and time preferences on the academic performance of secondary school students from a modest social background
Analytical study of the impact of age chronotype and time preferences on the academic performance of secondary school students from a modest social background Núm. 46 Pág. 631-640 ARTICULO
2022 Retos
Sabaoui, Ikram Lotfi, Said Talbi, Mohammed
Engagement académico e Inteligencia Emocional en adolescentes
Engagement académico e Inteligencia Emocional en adolescentes Vol. 8 Núm. 1 Pág. 111-122 ARTICULO
2020 European Journal of Child Development, Education and Psychopathology
Tortosa Martínez, Begoña María Pérez Fuentes, María del Carmen Molero Jurado, María del Mar Soriano Sánchez, José Gabriel Oropesa Ruiz, Nieves Fátima Simón Márquez, María del Mar Sisto, María Gázquez Linares, José Jesús

* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024