A comparison of narrative skill in Spanish-English bilinguals and their functionally monolingual Spanish-speaking and English-only peers (2019) ARTICULO Gámez, Perla B. González, Dahlia International Journal of Bilingualism. interdisciplinary studies of multilingual behaviour Vol. 23 Núm. 1 Pág. 329-348
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 1 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Lenguaje evaluativo en las narraciones personales de niños bilingües español-inglés Vol. 60 Núm. 1 Pág. 1 ARTICULO | 2023 | Pensamiento educativo |
Shiro, Martha
|
A multidimensional approach to Spanish–English bilingual preschoolers’ narrative skills Vol. 44 Núm. 2 Pág. 370-400 ARTICULO | 2021 | Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje |
Shiro, Martha
Hoff, Erika
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024