Setting an Agenda for Positive Psychology in SLA (2019) MacIntyre, Peter D. Gregersen, Tammy Mercer, Sarah Modern language journal Vol. 103 Núm. 1 Pág. 262-274

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Does multilingualism affect foreign language classroom anxiety and foreign language enjoyment?
Does multilingualism affect foreign language classroom anxiety and foreign language enjoyment? Núm. 0 Pág. 9 ARTICULO
2024 Porta Linguarum
Dewaele, Jean-Marc Sanz Ferrer, María Kamal Ahmed, Iman Albakistani, Alfaf
Investigating the relationship between EFL learners’ engagement and their achievement emotions
Investigating the relationship between EFL learners’ engagement and their achievement emotions Núm. 40 Pág. 275-294 ARTICULO
2023 Porta Linguarum
Shakki, Farzaneh
Analyzing the impact of sports education and psychological needs on kids' educational outcomes- a machine learning approach
Analyzing the impact of sports education and psychological needs on kids' educational outcomes- a machine learning approach Vol. 32 Núm. 1 Pág. 68-80 ARTICULO
2023 Revista de psicología del deporte
Rajeh Alsalhi, Najeh Abdelhafez Al Qawasmi, Abdellateef Gad, Salah Al Dawoodi, Aras Kamel Ellala, Ziyad Abdellatif, Soumaya Abed Rabou, Iman
Exploring the predictive power of EFL teachers’ work engagement and buoyancy in their professional development
Exploring the predictive power of EFL teachers’ work engagement and buoyancy in their professional development Núm. 9 Pág. 159-176 ARTICULO
2023 Porta Linguarum
Zhang, Xiaojuan Yang, Lei Proietti Ergün, Anna Lia
Ansiedad ante las destrezas orales en estudiantes universitarios de inglés como lengua extranjera
Ansiedad ante las destrezas orales en estudiantes universitarios de inglés como lengua extranjera Núm. 38 Pág. 201-230 ARTICULO
2023 Tejuelo
López Pérez, María Magdalena Maya Retamar, María Guadalupe de la Rabazo Méndez, María José
The mediating role of EFL/ESL teachers’ academic optimism and positive psychological capital in their pedagogical effectiveness
The mediating role of EFL/ESL teachers’ academic optimism and positive psychological capital in their pedagogical effectiveness Núm. 9 Pág. 121-137 ARTICULO
2023 Porta Linguarum
Zhang, Jiachen Greenier, Vincent
Validación de versiones en español de escalas de disfrute con el aprendizaje de la lengua extranjera
Validación de versiones en español de escalas de disfrute con el aprendizaje de la lengua extranjera Vol. 55 Núm. 110 Pág. 684-708 ARTICULO
2022 Revista signos
Acosta Manzano, Irene Barrios, Elvira
Three entangled foreign language learner emotions
Three entangled foreign language learner emotions Núm. 22 Pág. 237-250 ARTICULO
2022 Elia
Dewaele, Jean-Marc Sanz Ferrer, María
Percepciones del alumnado adulto sobre emociones positivas y ambivalentes en el aprendizaje de una lengua extranjera
Percepciones del alumnado adulto sobre emociones positivas y ambivalentes en el aprendizaje de una lengua extranjera Núm. 36 Pág. 43-64 ARTICULO
2021 Porta Linguarum
Acosta Manzano, Irene

* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024