Perseverant grit and self-efficacy (2019) Usher, Ellen L. Li, Caihong R. Butz, Amanda Rojas, Joanne P. Journal of educational psychology Vol. 111 Núm. 5 Pág. 877-902

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Examining predictive effects of general grit and L2 grit on motivated behavior
Examining predictive effects of general grit and L2 grit on motivated behavior Núm. 0 Pág. 5 ARTICULO
2024 Porta Linguarum
Pawlak, Miroslaw Chengchen, Li Zawodniak, Joanna Kruk, Mariusz
Perceived teacher autonomy support and grit as predictors of ideal L2 self among Chinese EFL learners
Perceived teacher autonomy support and grit as predictors of ideal L2 self among Chinese EFL learners Núm. 42 Pág. 283-300 ARTICULO
2024 Porta Linguarum
Wang, Na
A holistic investigation of the relationship between digital addiction and academic achievement among students
A holistic investigation of the relationship between digital addiction and academic achievement among students Vol. 13 Núm. 10 Pág. 2006-2034 ARTICULO
2023 EJIHPE
Tülübas, Tijen Karaköse, Turgut Papadakis, Stamatios
Academic grit modulates school performance evolution over time
Academic grit modulates school performance evolution over time Vol. 26 Núm. 2 Pág. 87-95 ARTICULO
2021 Revista de psicodidáctica
Postigo Gutiérrez, Álvaro Cuesta Izquierdo, Marcelino Fernández Alonso, Rubén García Cueto, Eduardo Muniz, José
Temporal Stability of Grit and School Performance in Adolescents: A Longitudinal Perspective
Temporal Stability of Grit and School Performance in Adolescents: A Longitudinal Perspective Vol. 27 Núm. 1 Pág. 77-84 ARTICULO
2021 Psicología educativa
Postigo Gutiérrez, Álvaro Cuesta Izquierdo, Marcelino Fernández Alonso, Rubén García Cueto, Eduardo Muñiz Fernández, José
Validación de la estructura psicométrica de las escalas Grit-O y Grit-S en el contexto colombiano y su relación con el éxito académico
Validación de la estructura psicométrica de las escalas Grit-O y Grit-S en el contexto colombiano y su relación con el éxito académico Vol. 24 Núm. 2 Pág. 95-110
2021 Acta Colombiana de Psicología
Collantes-Tique, Natalia Pineda-Parra, Julieth Andrea Ortiz-Otálo, Cristian David Ramírez Castañeda, Santiago Jiménez-Pachón, Catalina Quintero-Ovalle, Christopher Riveros-Munévar, Fernando Uribe Moreno, Miguel E.

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024