Designing Language Assessments in Context (2019) Giraldo, Frank HOW Vol. 26 Núm. 2 Pág. 123-143
- Número de citas: 5 (20.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 3
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
From the Design of Assessments to Language Assessment Literacy Núm. 58 Pág. 126-139 | 2023 | Folios |
Giraldo, Frank
Naranjo Trujillo, Dira Estefania
Ariza Villa, Jairo Alonso
|
Colombian Scholars’ Discussion About Language Assessment Vol. 24 Núm. 2 Pág. 231-245 | 2022 | Profile |
Hernandez Ocampo, Sonia Patricia
|
Language Assessment Literacy: Insights for Educating English Language Teachers through Assessment Vol. 28 Núm. 3 Pág. 1-15 | 2021 | HOW |
Giraldo, Frank
|
Análisis de ítems para prueba de clasificación en inglés en una universidad colombiana Vol. 11 Núm. 2 Pág. 177-190 ARTICULO | 2020 | Cultura, Educación y Sociedad |
Ramírez Espinosa, Alexánder
|
Challenges in the Design and Implementation of an English Placement Test for a Colombian Public University Núm. 21 Pág. 191-208 | 2020 | Gist |
Ramírez, Alexander
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 14-Aug-2024