The potential of open learner models to promote active thinking by enhancing self‐regulated learning in online higher education learning environments. (2019) Hooshyar, Danial Kori, Külli Pedaste, Margus Bardone, Emanuele British journal of educational technology Vol. 50 Núm. 5 Pág. 2365-2386
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Exploração e análise de métodos de questionamento em sala de aula de professores do ensino médio a partir da perspetiva daeducação em diálogo Vol. 11 Núm. 6 Pág. 50 | 2023 | Journal of Law and Sustainable Development |
Yi, Chen
Binti Mohamad Nasri, Nurfaradilla
Jiao, Jiao
|
The Role of Metacognitive Strategies in Blended Learning Vol. 25 Núm. 2 Pág. 219-238 ARTICULO | 2022 | RIED |
Ortega Ruipérez, Beatriz
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024