Learning English through out-of-school exposure (2020) De Wilde, Vanessa Brysbaert, Marc Eyckmans, June Bilingualism. Language and cognition Vol. 23 Núm. 1 Pág. 171-185
- Número de citas: 10 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas LINGUISTICA 6 FILOLOGIAS 6 EDUCACION 4 PSICOLOGIA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 2
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Frustration of basic psychological needs and emotions in communicative intent in English as a foreign language Núm. 42 Pág. 197-214 ARTICULO | 2024 | Porta Linguarum |
Fernandez Ortega, Carmen
Trigueros, Rubén
Fernández, Antonio
|
The relationship between extramural English and learners’ listening comprehension, reading comprehension, motivation, and anxiety Núm. 21 Pág. 165-193 ARTICULO | 2024 | VIAL, Vigo international journal of applied linguistics |
Wouters, Michiel
Bollansée, Lieven
Prophète, Elien
Peters, Elke
|
Breaking the mold Vol. 5 Núm. 4 Pág. 174 | 2024 | Latam |
Herrera Bonilla, Mariela Teresa
Albán Vinueza, Andrea Patricia
|
The use of subtitled TV series as a didactic resource for the EFL class in Higher Education Vol. 29 Núm. 2 Pág. 110-124 ARTICULO | 2023 | LFE |
Torres Hergueta, Enrique
|
The use of subtitled TV series as a didactic resource for the EFL class in higher education Vol. 29 Núm. 1 Pág. 110-124 ARTICULO | 2023 | LFE |
Torres Hergueta, Enrique
|
Out-of-school contact with L2 English across four educational levels Núm. 40 Pág. 93-112 ARTICULO | 2023 | Porta Linguarum |
Alonso Alonso, María Rosa
|
Testing the predictive power of executive functions, motivation, and input on second language vocabulary acquisition Vol. 38 Núm. 2 Pág. 475-494 ARTICULO | 2023 | European journal of psychology of education |
Van Mensel, Luk
Galand, Benoît
|
Motivación, estrategias de aprendizaje y tiempo empleado como factores que influyen en el aprendizaje de lenguas Vol. 16 Núm. 32 Pág. 174-197 ARTICULO | 2022 | Revista Nebrija de Lingüística aplicada a la enseñanza de Lenguas |
Samperio Sánchez, Nahum
Toledo Sarracino, David Guadalupe
|
ICTS and computational thinking to foster language skills Núm. 27 Pág. 8-30 ARTICULO | 2022 | Didácticas Específicas |
Tinedo Rodríguez, Antonio Jesús
|
Speech enhancement through information gap filling technique Vol. 5 Núm. 9 Pág. 78-104 | 2022 | EPISTEME KOINONIA |
Serrano Bersosa, Joselito Francisco
Guamán Luna, Martha Magdalena
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024