Prediction of elementary mathematics grades by cognitive abilities (2019) ARTICULO Hilbert, Sven Bruckmaier, Georg Binder, Karin Krauss, Stefan Bühner, Markus European Journal of Psychology of Education Vol. 34 Núm. 3 Pág. 665-683
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
The influence of SES, cognitive, and non-cognitive abilities on grades Vol. 38 Núm. 2 Pág. 587-603 ARTICULO | 2023 | European Journal of Psychology of Education |
Boman, Björn
|
Just do it! Study time increases mathematical achievement scores for grade 4-10 students in a large longitudinal cross-country study Vol. 37 Núm. 1 Pág. 39-53 ARTICULO | 2022 | European Journal of Psychology of Education |
Spitzer, Markus Wolfgang Hermann
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Apr-2025