Do Customer Perceptions of Corporate Services Brand Ethicality Improve Brand Equity? Considering the Roles of Brand Heritage, Brand Image, and Recognition Benefits (2019) Iglesias Bedós, Oriol Markovic, Stefan Singh, Simron Jit Journal of business ethics Vol. 154 Núm. 2 Pág. 441-459

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Percepción ética de la marca y valor de marca
Percepción ética de la marca y valor de marca Núm. 30 Pág. 2
2023 aDResearch
Barba Rey, Montserrat Blanco González, Alicia Miotto, Giorgia
Relationship Between Equality Policies and Moral Legitimacy According to Experts’ Perceptions
Relationship Between Equality Policies and Moral Legitimacy According to Experts’ Perceptions Núm. 48 Pág. 103-116 ARTICULO
2020 Trípodos
Blanco González, Alicia Miotto, Giorgia Díez Martín, Francisco Prado Román, Camilo
Percepções sobre marca de um Arranjo Produtivo Local (APL) em uma cidade Brasileira
Percepções sobre marca de um Arranjo Produtivo Local (APL) em uma cidade Brasileira Vol. 10 Núm. 1 Pág. 21-35 ARTICULO
2019 COMUNI@CCIÓN
Mello, José André Villas Boas Montes Paixão Risso Filho, Nilton

* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024