Teacher political disclosure in contentious times (2020) ARTICULO Cooper Geller, Rebecca Theory and research in social education Vol. 48 Núm. 2 Pág. 182-210
- Número de citas: 5 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 5
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Conversation is everything Vol. 51 Núm. 4 Pág. 626-660 ARTICULO | 2023 | Theory and research in social education |
Siegel Stechler, Kelly
|
Why teachers address unplanned controversial issues in the classroom Vol. 51 Núm. 2 Pág. 233-263 ARTICULO | 2023 | Theory and research in social education |
Cassar, Charlot
Oosterheert, Ida
Meijer, Paulien
|
Troubling “active” Vol. 50 Núm. 3 Pág. 375-401 ARTICULO | 2022 | Theory and research in social education |
Murray Everett, Natasha C.
Demoiny, Sara B.
|
Exploring the emotional dynamics of a political discussion Vol. 49 Núm. 1 Pág. 1-26 ARTICULO | 2021 | Theory and research in social education |
Garret, H. James
Alvey, Elaine
|
Deliberation can wait Vol. 49 Núm. 3 Pág. 418-448 ARTICULO | 2021 | Theory and research in social education |
Hlavacik, Mark
Krutka, Daniel G.
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024