A comparison of non-nested models in explaining teachers' intention to use technology (2013) Teo, Timothy British journal of educational technology Vol. 44 Núm. 3 Pág. 81-84
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 1 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Using virtual classroom for teaching special needs students in inclusive classrooms during and beyond COVID-19 Vol. 40 Núm. 1 Pág. 95-102 ARTICULO | 2024 | Anales de psicología |
Alhwaiti, Mohammed
|
Factors influencing postgraduate students’ intention to use learning management system Vol. 9 Núm. 2 Pág. 151-176 ARTICULO | 2022 | Tuning journal for higher education |
Samaila, Kamaludeen
Khambari, Mas Nida Md.
Amantha Kumar, Jeya
Masood, Mona
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 19-Nov-2024