Emotional and motivational relationship of elementary students to mathematical problem-solving (2019) ARTICULO Hanin, Vanessa Nieuwenhoven, Catherine Van European journal of psychology of education Vol. 34 Núm. 4 Pág. 705-730
- Número de citas: 3 (33.3% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 2 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Competencia percibida y valor de utilidad Vol. 12 Núm. 1 Pág. 35-52 ARTICULO | 2023 | Edma 0-6 |
Mercader Ruiz, Jessica
Siegenthaler Hierro, Rebeca
Abellán Roselló, Laura
Bellmunt Barreda, María Jesús
|
Multidimensional profiles of learning orientations and school achievement Vol. 37 Núm. 2 Pág. 439-458 ARTICULO | 2022 | European journal of psychology of education |
Vettori, Giulia
Vezzani, Claudio
Bigozzi, Lucia
Pinto, Giuliana
|
From perceived competence to emotion regulation: assessment of the effectiveness of an intervention among upper elementary students Vol. 36 Núm. 2 Pág. 287-317 ARTICULO | 2021 | European journal of psychology of education |
Hanin, Vanessa
Colognesi, Stéphane
Nieuwenhoven, Catherine Van
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024