The effectiveness of using augmented reality in teaching geography curriculum on the achievement and attitudes of Omani 10th Grade Students (2020) ARTICULO Shuaili, Khalfan Al Al Musawi, Ali Sharaf Hussain, Raja Muznah Multidisciplinary Journal for Education, Social and Technological Sciences Vol. 7 Núm. 2 Pág. 20-29
- Número de citas: 1 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas MULTIDISCIPLINAR 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Adoption of E-Learning at Higher Education Institutions Vol. 8 Núm. 2 Pág. 74-91 ARTICULO | 2021 | Multidisciplinary Journal for Education, Social and Technological Sciences |
Awan, Rushna Khalil
Afshan, Gul
Memon, Atia Bano
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 09-Feb-2025