Context-related problems and university students’ dropout intentions—the buffering effect of personal best goals (2020) ARTICULO Bardach, Lisa Lüftenegger, Marko Oczlon, Sophie Spiel, Christiane Schober, Barbara European journal of psychology of education Vol. 35 Núm. 2 Pág. 477-493
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 2 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Effectiveness of a peer mentoring on university dropout and academic performance Vol. 30 Núm. 1 Pág. 29-37 ARTICULO | 2024 | Psicología educativa |
Alonso García, Miguel Aurelio
González Ortiz de Zárate, Aitana
Gomez Flechoso, Maria de los Angeles
Castrillón López, Marco
|
Student dropout at university: a phase-orientated view on quitting studies and changing majors Vol. 37 Núm. 3 Pág. 853-876 ARTICULO | 2022 | European journal of psychology of education |
Bäulke, Lisa
Grunschel, Carola
Dresel, Markus
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Oct-2024