The impact of perceived teachers’ autonomy support on students’ mathematics achievement: (2020) ARTICULO Wei, Dan Zhang, Danhui Bobis, Janette He, Jingwen European journal of psychology of education Vol. 35 Núm. 3 Pág. 703-725
- Número de citas: 3 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 2 LINGUISTICA 1 FILOLOGIAS 1 PSICOLOGIA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Perceived teacher autonomy support and grit as predictors of ideal L2 self among Chinese EFL learners Núm. 42 Pág. 283-300 ARTICULO | 2024 | Porta Linguarum |
Wang, Na
|
Students home alone—profiles of internal and external conditions associated with mathematics learning from home Vol. 38 Núm. 1 Pág. 333-366 ARTICULO | 2023 | European journal of psychology of education |
Hofer, Sarah I.
Reinhold, Frank
Koch, Marco
|
Didáctica multimodal fundada en consiliencia científica para el desarrollo intelectual en la formación de profesores Vol. 20 Núm. 43 Pág. 477-496 | 2021 | REXE |
Aedo, Pablo
Castro Hidalgo, Abelardo
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 18-Nov-2024