The impact of perceived teachers’ autonomy support on students’ mathematics achievement: (2020) ARTICULO Wei, Dan Zhang, Danhui Bobis, Janette He, Jingwen European journal of psychology of education Vol. 35 Núm. 3 Pág. 703-725

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Perceived teacher autonomy support and grit as predictors of ideal L2 self among Chinese EFL learners
Perceived teacher autonomy support and grit as predictors of ideal L2 self among Chinese EFL learners Núm. 42 Pág. 283-300 ARTICULO
2024 Porta Linguarum
Wang, Na
Students home alone—profiles of internal and external conditions associated with mathematics learning from home
Students home alone—profiles of internal and external conditions associated with mathematics learning from home Vol. 38 Núm. 1 Pág. 333-366 ARTICULO
2023 European journal of psychology of education
Hofer, Sarah I. Reinhold, Frank Koch, Marco
Didáctica multimodal fundada en consiliencia científica para el desarrollo intelectual en la formación de profesores
Didáctica multimodal fundada en consiliencia científica para el desarrollo intelectual en la formación de profesores Vol. 20 Núm. 43 Pág. 477-496
2021 REXE
Aedo, Pablo Castro Hidalgo, Abelardo

* Último cálculo de métricas Dialnet: 18-Nov-2024