Like mermaids or centaurs (2020) ARTICULO Campos García, Ruth Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje Vol. 43 Núm. 4 Pág. 713-729
- Número de citas: 6 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 6 EDUCACION 6
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Theoretical definition and explanation of autism Vol. 43 Núm. 4 Pág. 696-712 ARTICULO | 2020 | Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje |
Belinchón Carmona, Mercedes
|
The young child with autism Vol. 43 Núm. 4 Pág. 730-747 ARTICULO | 2020 | Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje |
Palomo Seldas, Rubén
|
The genesis of shared reference Vol. 43 Núm. 4 Pág. 779-792 ARTICULO | 2020 | Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje |
Benassi, Julia
Rodríguez Garrido, Cintia
|
Early interaction, communication and the origins of autism Vol. 43 Núm. 4 Pág. 748-763 ARTICULO | 2020 | Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje |
Núñez, María
Gómez, Juan Carlos
|
Marbles, puzzles and focal point Vol. 43 Núm. 4 Pág. 793-807 ARTICULO | 2020 | Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje |
Sotillo, María
|
Stereotypies and restricted and repetitive behaviours in autism Vol. 43 Núm. 4 Pág. 824-840 ARTICULO | 2020 | Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje |
Nieto Vizcaíno, María del Carmen
Huertas Martínez, Juan Antonio
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 19-Jan-2025