Cultural Values and their Correlation with Interactional Metadiscourse Strategies in Spanish and us Business Websites (2014) ARTICULO Ivorra-Pérez, Francisco Miguel Atlantis. Revista de la Asociación Española de Estudios Anglo-Norteamericanos Vol. 36 Núm. 2 Pág. 73-95

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Identification of metadiscourse markers in bachelor’s degree theses in Spanish
Identification of metadiscourse markers in bachelor’s degree theses in Spanish Vol. 36 Núm. 1 Pág. 329-351 ARTICULO
2023 Revista española de lingüística aplicada
Míguez Álvarez, Carla María Varela, Luis G. Cuevas Alonso, Miguel
Dialogicidad intencionada y co-creación de la persuasión en Instagram
Dialogicidad intencionada y co-creación de la persuasión en Instagram Vol. 22 Núm. 2 Pág. 227-252
2023 Cuadernos AISPI
Suau Jiménez, Francisca Ivorra-Pérez, Francisco Miguel
Closeness and distance through the agentive authorial voice
Closeness and distance through the agentive authorial voice Vol. 20 Núm. 1 Pág. 73-92 ARTICULO
2020 IJES
Suau Jiménez, Francisca
Interpersonality and culture
Interpersonality and culture Núm. 17 Pág. 159-183 ARTICULO
2016 Odisea
Ivorra-Pérez, Francisco Miguel

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024