Will better performing health-care services have higher profiles and be more active on social media? (2021) ARTICULO Busto Salinas, Lorena Comunicación y sociedad = Communication & Society Vol. 34 Núm. 1 Pág. 93-108

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Online reputation management in Spanish cancer patients’ associations
Online reputation management in Spanish cancer patients’ associations Vol. 13 Núm. 2 Pág. 317-335 ARTICULO
2022 Revista Mediterránea de Comunicación
Medina Aguerrebere, Pablo González Pacanowski, Antonio Medina, Eva
Thematic dis/connection of Ibex35 companies to generate dialogue with their stakeholders via Twitter during the pandemic
Thematic dis/connection of Ibex35 companies to generate dialogue with their stakeholders via Twitter during the pandemic Vol. 35 Núm. 2 Pág. 169-183 ARTICULO
2022 Comunicación y sociedad = Communication & Society
Rangel, Celia Monfort, Abel Miquel-Segarra, Susana
Impacto de la COVID-19 en la comunicación de los hospitales en España. Adaptaciones y evaluación de sus profesionales
Impacto de la COVID-19 en la comunicación de los hospitales en España. Adaptaciones y evaluación de sus profesionales Vol. 21 Núm. 2 Pág. 69-90
2022 Revista de comunicación
Costa Sánchez, Carmen López Golán, Mónica
Online Brand Management in Canadian Hospitals
Online Brand Management in Canadian Hospitals Vol. 26 Núm. 51 Pág. 13-33 ARTICULO
2021 Zer
Medina Aguerrebere, Pablo González Pacanowski, Antonio Medina, Eva

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024